jueves, 18 de agosto de 2016

Ya parixe que reviscola.

Fará buen fascal de días que no me posaba  a escribir en este blog …holio si en farán. Ni sisquiá he gosau ubrir este blog que agora parixe en as tres pedretas meyo amortau de mal zaguero. No sé si l’he muerto pero a lo menos bien sarrenau que li dixau por no comboyar-lo como cal. Más vale que estoy que dengún ita a faltar nuevas entradas, porque a ta más mía ya se hubiera rinchau de asperar-las .
 De cuan en vez me ha dau a fumada d’acotolar-lo de raso y sacar-lo de este embordiello tan revisalsero que ye internet. Y es que cuan me meto a leyer os poemas en aragonés  que fui calando, me meto un poquet mantudo porque me pienso que tenié muita barra pa amostrar-los asinas, a la mía traza, en basto y sin o grau de aragonés que caldría auto-exigir-me. No…si a delera ya yera buena ya ,y encara millor o sentimiento que m’empuxó a barafundiar de firme…pero as trazas…quasi me i meto vergonyoso de leyer-me y lo dixo estar de camín.
Manimenos no m’en foi, que dengún no me mulla a orella y campo sólo por estos camíns, asinas que tampoco voy a sincusar-me, que tampoco ye ixo en estas envueltas .Ya deciba cuan empecipié o blog que a mia enchaquia no yera que escribir n’aragonés porque asinas me petaba, sin pretender brenca más que no ixo. Ta par d’alavez,  mesmo como agora,  se trata de un blog personal sin guaire vocación seriosa d’amostrar-se, como una goteta d’augua que chunto con atras miran de fer-sen  galocho.     
 Expresarse en esta luenga  ya lo veigo , a lo menos pa yo, ye un proceso d’ aprendizache y desaprendizache contino enque cal fer-se-ie por  farchar-se un modelo de consenso. Ixo no quita pon pa empecipiar a fer cosetas fendo servir l’aragonés  anque no siga aconsonante de raso con un modelo que, por atro costau, no ye encara adempribiau por totz. M’estimo  más en aprender leyendo y escribiendo que no fer cosa por miedo a enflascar-me.
Agora, que torno, china chana, a engarchar, m’estimo más de dixar estar lo feito como una “feta” dica agora y enfilar-me por un nuevo esbarre enta debant. Ixo no quita que pueda tornar a qualque poema botero a maigar-lo un poquet en este bayo de parolas. Con nuevas anviestas contino enta debant, que ya sabetz que se fa camin al andar.
 Pos ixo…a petenar , u a dondiar …ta do? T’an os prexinallos m’enfilen.

A veyer  si puedo apatrusquiar una miajeta tot esto…y ya me perdonaretz cuan  m’entivoque.

No hay comentarios:

Publicar un comentario